top of page

Ki van a tükörben? Hű, deee nehéz ezt most...

Updated: Jan 23, 2023

Hűűű, ez deeeee nehéz most testileg, de lelkileg is és ráadásul még hosszan is tudom csak igazán leírni… Azonban ha kitartasz az olvasásban neked is nagyon hasznos lesz a tanulsága, garantálom! S ezennel és ezzel a bejegyzéssel induljon útjára a Blogom is! Az vezérel, hogyha már csak egy embernek is segíthetek vele, akkor megérte papírra vetni a felismeréseim, a megélt tapasztalataim! 2023. január 11. Olyan beszédes dátum ugye?! Hétfő! Akkor GO, újra az aktív, tudatos napi mozgás is szerepet kap az életembe. Korábban voltak ugyan időszakok, amikor bele-bele fogtam, de sosem voltam benne elég kitartó, tudatos…. El is gondolkoztam… Vajon miért is nem voltam az??? Aztán végül, hosszas idő után rájöttem… és ma már pontosan tudom! Figyelj végig jól! Rájöttem, nem volt erős bennem az igazi AKARAT Hisz korábban leginkább csakis szerettem volna Jobb lett volna csinosabbnak, fittebbnek és természetesen egészségesebbnek lenni… de valahogy mindig olyan nehéz volt rávennem magam, hogy induljak el, vegyem fel a futócipőt, ruhát és épp ezért, mikor indulni kellett volna, leginkább csakis a kifogásokat gyártottam magamnak. Igen, pontosan magamnak!!! Ámítottam és becsaptam saját magam! Megmagyaráztam magamnak miért is nem érek rá! Ma épp miért nem tudom megoldani, hogy elmenjek mozogni…. Valahogy így... Oh, ma olyan sok a munkám, bejött ez is az is még pluszba, amire nem számoltam… Jöttek új ötletek is – mert azért hál égnek nagyon kreatív vagyok 😊 s ezeket de jó lenne mielőbb kivitelezni, beépíteni a munkámba… hisz egy vállalkozás felépítése-vezetése az elején mindig sokkal, de sokkal több időt és energiát is igényel! Aztán rájöttem, nemcsak az elején igényel többet 😊 Hanem Mindig! De azt is nagyon szépen tudtam magamnak mondani… Oh, ma nincs is igazán jó idő, nagyon meleg van, nagyon hideg van, hű, de nagyon fúj a szél, esik az eső… még ma főzni és mosni is kellene, el kéne még a boltba is mennem, lassan itthon van a gyerek is… S végül rá kellett jönnöm, hogy SOSEM lesz az időm alkalmas arra, hogy reggel még munkakezdés előtt vagy épp kora délután vagy épp estefelé elmenjek és mozogjak egyet… S minél későbbre halasztom az időt, annál biztosabb, hogy aznap ki fogom hagyni… S így is lett... Kihagytam egy napot, még egy napot, még egy napot és végül az idő csak telt és telt… Mentek a hónapok… Aztán a Karácsony előtti időszakban, egy nap, amikor a tükörbe néztem, már nem Önmagamat láttam ☹ már nem az a személy volt benne, aki igazán vonzó a SAJÁT MAGAM számára. Nemcsak testileg nem láttam azt, akit látni szeretnék, hanem lelkileg az arcomon is azt láttam, hogy valami megváltozott. Brutál úgy éreztem, hogy az, aki szembenéz velem, valaki más ott… Látszott az arcomon és a testemen is a lelkem fáradtságának valója… Bevallom, konkrétan megrázó élmény volt számomra, rémisztő és egyben lehangoló is volt ezzel szembenéznem… ☹ Közben elteltek az ünnepek és egyre csak erősödtek ezek a rossz érzések bennem és természetesen egyre rosszabb és rosszabb további érzésekkel is párosult! Merthogy az élet ilyen ám!!! Így szólított... Hello Nagy Kata!!! TE nem látod magadtól? Nem veszed észre magadtól? Nem elég neked egy kevés figyelmeztetés? Akkor adok többet és többet és többet is belőle! Tessék!!!! Nah, látod már?? Jah, még mindig nem… Akkor adok még ebből is ebből is rosszat, hogy tényleg érezd a saját bőrödön, hogy ez már fáj! S addig, addig adom, amíg végre észre nem veszed és nem mondod azt, elég volt és elkezdesz tenni ellene!! Álltam a tükörrel szemben és ilyeneket kérdeztem magamtól! TE ki vagy ott a tükörben? Miért jöttél? Mit akarsz nekem megmutatni? Mit akarsz nekem tanítani? Mire kellene jobban odafigyelnem? S milliónyi kérdést tettem fel!!! Ésssss eljött ez a bizonyos hétfőn, jött az érzés a válasszal. OKÉ! ELÉG VOLT!!! Kelj fel és indulj el mozogni IS!!! Nehéz lesz??? Igen, baromi nehéz lesz… Lesz rá több időm??? Nem, nem lesz!!! Hideg lesz?? Hideg!!! Fog valaki más helyettem cselekedni?? Nah, jah, hogy senki!!! DEEEEE MENNED KELL!!! MAGADÉRT menned KELL!! Cselekedned kell ebben is!!! Hisz mi a boldog, egészséges, kiegyensúlyozott élet, ha nem a testi, lelki és szociális egészségünk megléte?! Közhelyes bár, de attól még igaz!!! Helyettem tényleg senki nem fog odafigyelni rám, az én testem, az én lelkem jó állapota, az én FELELŐSSÉGEM! Nekem kell valamit tennem, ha nem tetszik az, amit érzek, amit látok a tükörben vagy épp magam körül! Ha elfárad a lelkem, nekem kell helyre rántani, nekem kell még valamit másképp tenni, mint amit eddig tettem… Ha nem érzem magam jól valami vagy akár valaki miatt… Nem annak a valaminek vagy valakinek kell változnia, Nem annak a valaminek vagy valakinek kell eltűnnie az életemből!!! Hanem NEKEM KELL VÁLTOZTATNOM IRÁNYT!

ÉN MEGTETTEM EZT IS! MERT ELÉG VOLT! És nem csak szeretném, hanem AKAROM IS a pozitív változásokat e téren is! És igen, még most sem megy az, hogy lefutom a maratont 😊 de az már megy, hogy ELINDULTAM!! Hogy elindultam és napi szinten 2 km-t – igen, igen, tudom ez szinte semmi - GYORSAN gyalogolok. Mert a futás még valóban nem megy! Azonban fejlődni, az első lépések megtétele után lehet majd tovább! Az biztos, hogy már most ezen a 2 km-en megizzadok, verejtékes a homlokom, a hátam és igazán még a bugyimnál is folyik a víz rajtam… s szuperjó, mert olyan terepen is megyek, ahol hegymenet is van!!! Majd hazaérve, uhhh, de baromira jó lezuhanyozni, hűs vízzel, meginni fél liter vizet egybe, s aztán újra odaülni az íróasztalomhoz is, a telefonomhoz is és hitelesen és tudatosan képviselni újra azt a hivatást, amit szívemből választottam. Ahová végülis az élet vezetett el, az összes nehézségen keresztül, hogy megmutassa nekem, igenis képes vagyok a saját életemre és általa mások életére is pozitív hatással lenni, építeni és támogatni őket és a saját megélt és megoldott nehézségeimmel irányt mutatni nekik, hogy sokkal könnyebben és lazábban és nagyszerűbben menjen a pozitív változás nekik is. De ehhez is el kellett anno indulnom, ahogy most a gyors gyaloglással is!

Nekem ez a tudatosság!! És épp ezért hívlak a közös fejlődési útra, mert ha van támogatásod, ha van segítséged, ha van biztatásod, ha van már iránymutatás, akkor te sokkal előbb és gyorsabban is fogod teljesíteni a TE Maratonod! Az életedet testi-lelki egészsége rendben lesz és ezáltal a környezeted is kivirágzik majd körülötted!! Tarts Velem! Fejlődjünk együtt! S mutassuk együtt az utat sok-sok NŐ számára még, hogy a saját testi-lelki fejlődésükkel, akár egzisztenciát is teremthetnek a saját maguk számára!


6 views0 comments
bottom of page